Translate

25. juuni 2017

Kui lapsel on öö ja päev vahetusse läinud..

 Tavaliselt vahetavad öö ja päeva ära beebid, aga praegu oleme kimpus meie kahese preiliga, kel puudub kindel unerežiim.  

Postitus tuleb lühike- midagi väga pikalt siin rääkida pole, sest neljast lapsest kolmel pole sellega probleeme polnud.
Kassandra ärkab hommikul kella 10-11 vahel, lõunaunele ma teda ei pane. Uinub ise umbes kella nelja-viie paiku õhtul ja kui siis kella seitsme paiku ärkab, on öö "muretu". Tavaliselt vajub ta ära hommikul kella nelja paiku ja siis ärkab taas 10-11 vahel. Käime iga päev, iga ilmaga, õues, teeme koos kõiksugu toimetusi..
Ausalt- ma olen nii kurnatud! Olen üle vaadanud kõik need asjad, mis pärsivad und. Sööb normaalselt, maiustusi saab minimaalselt, õhtune möllamine.. Eeee.. Seesamune, et.. Jah!! Tunnistan, et see on ainus asi, mida ta pea iga õhtu teeb. See on väga imelik, kuidas kõige tavalisematest mängudest saavad möllutrallid. Ma tavaliselt ütlen 2 korda, et võtku vaiksemaks, muidu peab ära  lõpetama, aga lubadused unustatakse ja läheb otsast peale. Ega ma rohkem neid ei keela ka, sest ma tean, et kui mäng pööraseks muutub, saab keegi haiget ja siis lõpetavad nagunii ära. Nii see iga kord läheb ka..
Kassandra on kohe eriline möllaja, usun, et tema eestvedamisel tavaliselt kõik mängud mölluks muutuvadki. Ta on üldse selline, kes pudeliski paigal ei püsi. Koguaeg on tal midagi teoksil. Mina tahaks mõnikord neile enne magamist mõnda raamatut lugeda või õhtujutu äpist unejutte lasta, aga neid ei huvita..
Nii ma siis istun i-g-a öö (viimased kolm nädalat) preili Kassandraga üleval. Aktiivseid mänge ei toimu ja toast välja minna ei tohi, et teised saas magada. Mida me teeme? Vaatame paar Peppa lühimultikat ära (telefonist), siis joob sooja piima. Peale seda heidab pikali ja siis me räägime maailma asjadest. Rääkimisega on selline asi, et kui ma lasen Kassandral rääkida, siis ta jääb kiiremini magama . Ma praegu ei teagi, mida ma tahaks rohkem: tassi kohvi või grammijagu und.. (haigutan) Tundub, et siiski und on vaja. 🙈😴

Jagage nippe, kuidas teie oma lapsel unerežiimi korda saite?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar