Translate

3. dets 2017

Jõulukingid..

Iga aasta enne jõule on ilmselt kõigil pea pulki täis- mida kinkida lapsele, mehele, emale, sõbrannale jne. Ei erine ka mina nendest inimestest ja juba oktoobris/novembris hakkan mõtlema ja vaikselt uurima, mida keegi sooviks.

Alustasin oma lastega. Küsisin Kassandralt, mida tema jõuludeks soovib. Preili vastas: "Lapsi ei taha, ainult mänguasju!" 😀 Pikema pinnimise peale lõpuks ütles, et tahaks laulvat Elsa nukku. Kristina, nagu te juba teate, on "titemamma". Tema tahab uut nukukäru. Sellist, kus tita saaks sees pikutada. 
Poiste soovid enam nii lihtsad ei ole.. Nemad kirjutasid lausa nimekirja mida kõike nad oma jõulupaki seest leida soovivad.  Lugesin seda nimekirja ja juhe jooksis kokku, kui internetist järgi vaatasin, mis need asjad maksavad! 🙈Üldse on hullumeelne, et mänguasjad maksavad nii palju. Lauamängud, Nerfi püssid, igasugused multikate tegelased ja mida kõike veel..
Ega teema polegi niivõrd rahas, kui selles, kui palju nad nende asjadega reaalselt mängivad. Heal juhul 2 nädalat ja mänguasjad ununevad kasti põhja.
Eelmisel aastal soovisid poisid puldiga autosid- said. Erinevat värvi ja sellised uhked masinad kohe. Nädal aega oli põnev, siis enam mitte ja nüüd on autod mänguasja kastis, kust tüdrukud need aeg-ajalt välja korjavad. Samas mängib Kristina oma häälitseva beebiga iga päev ja võtab isegi kaissu.

Niisiis, mul on valikus Lego Duplo, erinevad pusled, mõned lauamängud, nukuvanker, Frozeni teemalised mänguasjad, mõned Maša ja Karu mänguasjad, tahvelarvuti, nutitelefon ja arvutimängud. Mida keegi oma jõulupakist leiab see selgub jõululaupäeval. 😊
Isale olen ma igal aastal teinud vajalikke kingitusi. Näiteks eelmisel aastal kinkisin talle lambavillaga saapad, aasta enne seda soojad kindad ja mütsi, aasta enne seda sooja pesu jne. Temale meeldibki saada selliseid asju, mida ta reaalselt kasutada saab. Eelistatult siis soojad riided ja jalatsid. Ega ta muidugi ütle, kui küsida, mida ta soovib. Pigem ütleb ta koguaeg, et talle pole midagi vaja. Aga see on vast tüüpilise pensionäri jutt. 😁 Mina olen endale jõulukinke saanud läbi facebooki. Olen need ise omale võitnud. 😊 Mehega on olnud vaikne kokkulepe, et üksteisele kinke ei tee- ainult lastele, aga aegajalt olen ikka midagi vajalikku talle kinkinud. Lihtsalt näen midagi, mida tal raudselt vaja läheb ja siis ununeb korraks kokulepe ja lihtsalt ostan ära. Eelmine aasta sai ta uued telefonikaaned ja akupanga.
Minu kõige ägedam ja ühtlasi ka kõige kallim kingitus, Annr Klein'i kuldkell, seisab kenasti karbis, sest igapäevaselt ma seda kanda ei raatsi. Võidetud on see eelmisel aastal Glanz&Glamour lehe jõululoosis ja olin megaüllatunud, kui auhinnavõitjate nimekirjas oma nime nägin. Aga see facebookis võitmise teema on eraldi lugu. 😉
Samas on ju kingitustega selline lugu, et teatud asju niisama osta ei raatsi ja siis saavadki need asjad pakki sünnipäevaks või jõuludeks. Kuigi ma olen ka seda tähele pannud, et ihaldatud asi polegi enam nii äge, kui ta reaalselt sul käes on. Poeletil tundub ta ägedam ja huvitavam. Ja see on just lastel nii.
Igatahes, mida teie sel aastal põnevat leidnud olete, mida lastele kingipakki sokutada? Jagage ideid, mida ägedat võiks 7a ja 9a poistele kinkida? 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar