Translate

25. veebr 2018

Eesti maksud sõitsid Lätti!

Eilse Vabariigi 100. aastapäeva järelkaja kuuleb nüüd tõenäoliselt veel nädala jagu nii raadios kui ka telekas. Mina siin pikalt sel teemal heietama ei hakka, sest no mis ekspert mina olen?!

Lihtinimesed ei nuumanud end presidendi vastuvõtul ja ei saanud ka osa sellest NO99 ajuvabast raharaiskamisest. Kui täpsemalt öelda, siis oli see pigem mõne keskkooli proovinäidend. Täiesti mõttetult maha raisatud aeg, mille asemel oleks võinud laval olla näiteks Eesti lapsed.
Igatahes. Mina vaatasin täna uudiseid, et teada saada, kuidas rahvaalgatuslik protestiaktsioon "Eesti maksud sõidavad Lätti" kulges. Mina olen loetud artiklite ja teleintervjuude järgi aru saanud, et tegemist pidi olema maksusüsteemide vastase protestiga. Et alkoholi ostmine poõe eesmärk omaette, vaid seda teevad need, kes soovivad. Et sõidetakse ühte Läti asulasse, kus peetakse kõne ja nö. tähistatakse riigi sünnipäeva. Ja täna ma sain siis aru, et tegelikult oligi tegu ühise alkoralliga ja ses suhtes olen ma selles aktsioonis pettunud. Ilmselge, et kellelegi ei saa kätt ette panna, kui ta tahab oma laari ALKO1000-est ära tuua, AGA kas tõesti peaaegu kõik osalejad läksidki alkoholi ostmise mõttega?! Kui paljusid selle protesti mõte üldse huvitas?

Kulla inimesed:
Aktsiiside tõusud mõjutavad ka neid, kes alkoholi ei tarbi ja kui ühe kindla teema katte all teha hoopis midagi muud on ju ka tegelikult tegu petmisega?
Ma leian, et selliseid "ülestõusu" aktsioone peaks siiski korraldama vahetult enne valimisi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar