Translate

13. märts 2018

Mis toimub!?

Ma olen olnud päris pikka aega minimaalselt aktiivne ja tohutult kurnavas perioodis jäi ka naistepäevaloos tegemata. Selle pärast palungi nüüd kergemat karistust. Mis meil siis juhtus?
Tegelikult mitte midagi kohutavat. Peale seda, kui mina sain terveks, hakkasid kõik teised pereliikmed järgemööda haigeks jääma.
Kõige rohkem tundsin ma muret oma isa pärast, kes on juba pensionär. Temaga on see teema, et rohtusid võtta ei taha ja arsti juurde ka ei lähe. Samuti peab talle vitamiine reaalselt suhu toppima, sest tema arust pole nendest kasu..
Käisin siis mööda apteeke ja otsisin talle antud olukorras vajalike ravimeid, kusjuures, mõlemas apteegis öeldi, et ta peaks arsti juurde minema. Ilmselgelt ma ju kamandasin, aga käe kõrval enam kohale ei vea ju. Või?
Igatahes, igal ärkveloleku hetkel pakkusin talle ingveri ja meega teed või Coldrexi kuuma jooki. Ta reaalselt magas 3 päeva niimoodi maha, et ei saanud ise ka aru, mis päev on, kui lõpuks nii hästi ennast tundis, et jalgadele sai. Ainuke "häda" tema arust on nüüd see, et must kohv ei lähe enam alla. 😂
Ja siis Kassandra. Pidi 2 nädalat tagasi, esmaspäeval, lasteaeda minema, aga ärkas pühapäeva hommikul haukuva köhaga üles. Päeva peale jõudis palavik ka platsi ja see tähendas muidugi, et lasteaed jääb ära. Istusime hommikust õhtuni inhalaatori otsas ja tegin kõikvõimalikke protseduure, mida ühele kolmesele teha saab. Kõige rohkem aitas ingverimähis muide.
Esmaspäeval muidugi helistasin arstile ja küsisin inhalaatorisse retseptirohtu ka. Preili on nüüd terve, aga jäi veel selleks nädalaks koju, et taastuda. Aga see ei ole veel kõik! Sellega asi ei lõppe. Nüüd on poisid. Juba eelmise nädala kolmapäeval kurtis Kristjan halba enesetunnet ja jäi koju. Nina oli kinni, pea valutas.. Temaga on läinud küll kergemini, sest palavikku pole, aga ma tean omast kogemusest, et nohu on hullem haigus kui palavik.
Eile hommikul ütles Kristofer, et tunneb end natuke halvasti, aga läheb kooli ikka ja kindlasti läheb üle.. Ei läinud. Kella 9 paiku helistas mulle kooli arst ja ütles, et Kristofer kurdab peavalu ja väsimust. Leppisime kokku, et Kristofer tuleb koju ja mina jälgin, et ta piisavalt puhkaks, telefonis ei istuks ja loomulikult tarbiks piisavalt vett.

Ausalt, mis toimub!? Haigus haiguse otsa.. Ja algul olin üsna vihane, sest me võtame regulaarselt vitamiine. Aga teate, mida ütles proviisor? Et kui on üldine viiruste levik, siis vitamiinid aitavad organismil haigustega kergemini toime tulla, ning siis ei kurna haigused immuunsüsteemi ka nii palju, kui vitamiine mittesööval inimesel.
Noh ja põhimõtteliselt on see siis umbes sama teema, mis vaktsineerimisega ju.

Igatahes ma loodan, tõesti loodan, et ilmad lähevad õige pea soojaks ja et haigustejada ükskord lõppeb. 🙏

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar