Translate

9. juuli 2017

Ma sain tüssata!

Eile hommikul käisime Kristjaniga Türi taaskasutuslaadal. Müüjaid oli küll vähe, aga asju oli palju. Ma olen ikka olnud selle "ühe vana teise uus" ütluse poolt. Aga eile ma mõtlesin küll, et miks inimesed müüvad katkiseid asju ja siis valetavad ostjale!?

Ühel tekil olid mänguasjad ja kõige enam köitsid mind Fisher Price küpsisetünn ja hobusekujuline laste taskulamp. Küpsisetünn peaks iga kord häält tegema, kui laps kujundi vastava kujuga augukese seest sisse paneb. Isegi see ei olnud minu jaoks probleem, et mänguasi on ingliskeelne.
Müüja ütles, et praegu ta ei tee muusikat, sest patareid on tühjad, aga muidu töötab küll. Ostsin selle siis ära- viiekas maksta polnud just suur summa, sest poes on need lelud ikka kordi kallimad. Hobuse ostsin ka ära, aga selle hinda enam ei mäleta (oli ka mingi paar euri). Käisin poest läbi ja võtsin uued patareid ja tulin siis "uute" asjadega koju. Tüdrukud olid nii elevil. Vahetasin kõigepealt tünnil patareid ära ja lülitasin sisse, aga muusikat ei tulnud. Absoluutselt mitte mingit heli!
 Panin selle tünni siis voodi peale ja vahetasin hobusel patareid ära. Hobune pidanuks töötama nagu taskulamp: nupust tuli tööle ja nupust tuli kinni, ning lisaks siis ühele nupule vajutades pidanuks tegema hobuse häält. Jajahhh.. Pidanuks! Aga ei mingit heli ega valgust! Tõin poest uue pirni, et ehk pirn läbi ja sellepärast tuli ei tööta, aga ei midagi.. Ikka sama tumm! Lastel muidugi polnud sellest lugu, et mänguasjad ei tööta, aga mina olin selleks hetkeks juba täitsa vihane! Mis mõttes sa müüd asju, mis ei tööta, tervete pähe!? See on sulaselge petmine ju! 
Fisher Price küpsisetünn
Võtsin asjad kaasa ja läksin kesklinna parki, et üles otsida see inimene, kes mulle KATKISED asjad müüs, aga teda ei olnud enam seal. Mis mind kohe eriti vihaseks ajab, on see, et ta kinnitas mulle silma vaadates, et lelud on terved ja kindlasti töötavad, aga patareid on lihtsalt tühjad! Kahjuks ma ei tea ka, kes see inimene oli, muidu kirjutaks siia nime üles, sest olen ka täna veel vihane selle pärast. Lapsed mängivad ikka ja neile on helide/valguse puudumine teisejärguline, aga kurat küll, asi on põhimõttes! Loogiline oleks olnud, et enne müüki teed selle väikese väljamineku ja paned uued patareid sisse. Igatahes mina otsustasin nüüd ära, et järgmine kord, kui mina taaskasutuslaadale lastele mänguasju ostma lähen, võtan kaasa kruvikeeraja ja uued patareid. TÕSISELT! Sest kunagi sa ei tea, kas inimene valetab või räägib tõtt. See on muidu esmakordne ka, kui ma tüssata saan, aga selliseid asju ei tohiks üldse juhtuda.. 
Võtsin siis kodus selle küpsiseünni lahti, et vaadata, mis sisu seisukord on. Oleks mõni juhe ühendusest lahti olnud, oleksin selle kinni tinutanud. Aga no see küpsisetünn ei saagi töötada, kui see roheline "emaplaat", kuhu kõik juhtmete ühendused kokku jooksevad, oli täiesti dehüdreerunud (on vist õige sõna)! See armas tünnike oli vist vannivette kastetud! Ja ikka jõuan ma tagasi algse küsimuse juurde: Kuidas saab inimene ausõna peale müüa katkist asja terve pähe, kui ta ise tegelikult teab, et see on katki!? Kusjuures küpsisetünnist välja võetud "tühjad" patareid proovisin igaks juhuks ühe auto puldi sisse ja teate mis? Pult töötas ja auto hakkas sõitma! 😠

Kuidas teil? On teist keegi lasteasjadega tünga saanud?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar