Translate

31. dets 2017

Üks aasta jälle läbi..

Uskumatult kiiresti on aeg läinud ja täna ongi käes aasta viimane päev.On olnud sündmusterohke aasta. See aasta on täis olnud nii rõõme kui ka kurbusehetki; õnnestumisi ja läbikukkumist. Kõike mõõdukalt ja mitte grammigi rohkem, kui me kanda jaksame.  
Ja mina.. Liitun uuel aastal kolmekümneste klubiga. 😁💥
See on ikka hullumeelne, kui palju aastaga muutub. On inimesi, kes on minu kõrvalt läinud, kuigi lubasid olla iga hinna eest toeks.. On inimesed, kes on minu ellu tulnud ja end minu jaoks piisavalt tõestanud, et neid usaldada ja kõige tähtsam- inimesed, kes hoolimata kõigest minu kõrval endiselt olemas on. Aitähh teile! 💝
Igast aastast on kaasa võtta mälestusi ja hetki, mis eal ei unune. Arvestades kõiki neid hetki ja mälestusi on uskumatu, et see on juhtunud vaid ühe aastaga!

Kuigi me ajas tagasi minna ei saa, et uuesti alustada, saame me igal aastal alustada puhtalt lehelt ja seda targemana ja kogemuste võrra rikkamana, kui eelmisel aastal! 

Ja homme on aeg võtta oma elus lahti uus 365. leheküljega raamat ja kirjutada sinna taas üks aasta oma elust.  Saagu see raamat sama huvitav ja meeldejääv kui eelmised!  

Ilusat vana-aasta lõppu ja edukat uut aastat! 🎆🎇

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar