Translate

21. jaan 2018

Netikink.eu - soovitan soojalt!

Tegelikult pidi see konkreetne postitus ilmuma juba detsembris, aga, kuna mul on lapsed ja majapidamine, siis paraku kipun ma asju unustama!
Igatahes. Mäletate veel minu lehel toimunud jõululoosi koostöös MTÜ Perekondade kaitseks lehega, millel oli kaks võitjat? Ei- kumbki neist ei saatnud pakki tagasi. Hoopis teine teema. 😊 Mõlemas auhinnapakis olid väga armsad kruusid ja sellest, kust ma need kruusid sain, ma täna kirjutada tahtsingi.
Ütleme nii, et selliseid oma pildiga toodete pakkujaid on palju ja kindlastibleiab igaüks omale meelepärase, aga see konkteetne pakkuja rahuldas just minu soovi 100%. 👏😊
Minu esmane eesmärk oli teha päris esimene oma logoga toode, mis oleks lihtne, kuid praktiline. Niisiis, oligi esimene mõte just tass. Algselt uurisin kuma poe lehte, aga sealne tarneaeg ei sobinud mulle. Oli kiiremat tarneaega vaja. Nii ma siis google lahti lõin ja leidsin ka kohe huvitava lehe. Netikink lehel on tõesti suur kaubavalik ja tarneaeg megakiire. Kauba sain kätte 2- päevaga ja väga turvaliselt pakituna. Tavalise valge kruusi hind oli veidi üle 5€.
Endale tellisin sellise kruusi, nagu paremal näha on. 😊 Väga lihtne, aga väga ilus kruus ja kõikidest muudest kruusidest, mis mul kodus on, sai just see minu lemmikuks. 
Välja loosisime kaks jõuluteemalist kruusi, millest üks oli minu blogi logoga, teine MTÜ PEREKONDADE KAITSEKS logoga. Ka need tassid tulid suurepärased välja. Mis mulle väga meeldib, on see, et pildid on hästi selged ja ilusate värvidega.
Nii, et ma soovitan soojalt tellida just Netikink.eu lehelt oma pildiga meeneid. Hinnad on soodsad, kvaliteet väga hea ja tarne superkiire. 😉









Ma loodan, et auhindade võitjad jäid sama rahule kui mina, sest need kruusid näevad tõesti väga ilusad välja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar