Translate

27. märts 2018

Vaimne blokk..?

Ma ei tea, mis viimasel ajal toimub? Mitu päeva juba kibeleb kirjutama, aga ...



Ma ei oska enam teemat valida.. Ma tean, et mul on üks loll komme- ma "hüppan" terve teksti jooksul ühelt teemalt teisele. 😀 Aga noh, niisama tühja-tähja kirjutada ka ei viitsi, tahaks ikka konkreetsem olla.. 
Ja nii ma siis kirjutangi edasi seda postitust, mis tegelikult on vist tühi-tähi. Inimene ja tema pseudoprobleem! 😁

Okei, tegelt on mul küll üks postitus peaaegu valmis kirjutatud, aga ma veel ei avalda seda, kuna ma pole ise veel valmis. (Ei, ma pole rase!) 💥😉 Millalgi suve poole teen seda kindlasti, sest ma tahan sinna veel lisada ühe spetsialisti arvamuse sellest ja siis on see avaldamiseks valmis.


Meil siin viimasel ajal on üldse palju toimunud ja selle kirjapanek võtab ka pisut aega, sest ma lihtsalt pean kõik enda jaoks läbi mõtlema. Järjest on tulnud ka laste arenguvestlused nii koolis kui ka lasteaias. Eile käisin Kassandra rühmas vestlemas ja ma tõesti ei saa aru, kuidas see võimalik on, et üks laps on lasteaias ja kodus nii erinev? 💬😁 Kodus oli mul vaja ära täita paar lehte, mis nö. annab lapse arengule minu silmade läbi hinnangu. Õpetaja ütles, et ma olen liiga kriitiline olnud, kuigi mina lähtusin sellest, milline ta kodus on. Tuleb välja, et ainult kodus ongi ta põrguline. Lasteaias on suurepärane laps! 👌
Siis tekkiski see moment, kus mul oli kummaline kuulda õpetaja juttu ja tema jälle imestas minu jutu üle. 

Tegelikult on see ju hea, et ta elab ennast kodus välja ja lasteaias käitub, sest vastupidine variant oleks košmaar! Ainuke asi, millega peame veel natuke tööd tegema, on kääride õige asend käes. See kipub tal vahest ununema ja ma olen seda kodus ka tähele pannud. 

Üks uudis on veel see, et avastasin mingi päev oma meilboksist õhtulehe ajakirjaniku küsimused, millele ta vastuseid soovis. See on nüüd seotud selle blogiauhindade jagamisega. Ma ei ole nii kindel, et ma seal teistega konkureerida suudan, aga nagu ma juba varasemas teemas kirjutasin, siis õhkõrn võimalus on ka siiski võimalus. Nii, et jääme positiivseks. Ja ma loodan ikka Teie häästele ka, kui hääletamiseks läheb, aga küll ma sellest siis juba oma facebooki lehel märku annan. 😅😉

Igatahes, ma mõtlesin just, et Teie võiks mulle kommentaaridesse kirjutada, millest Te edaspidi lugeda tahate ja ma üritan siis järgemööda kõik soovitud teemad Teieni tuua. So go for it! 👍 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar