Translate

17. juuni 2018

#EBA2018

Selleks korraks on Eesti blogiauhindade gaala läbi saanud ja parimad välja selgitatud ning tunnustatud. Palju õnne kõikidele võitjatele!
Ise ma küll kohal ei käinud, aga piltide ja videoklippide järgi paistis ikka päris äge üritus ja mine tea- ehk järgmisel aastal võtan ka ise osa.
Hääletuse tulemused on ilmunud ja ma olen megaüllatunud! Minu tänane postitus ongi tegelikult kõigile teile- mu jälgijatele. Tahan teid kõiki, kes te minu poolt hääletasite, tänada! Ma olen nii rahul oma tulemusega- AITÄHH! 💓😘
Päriselt ka!
Aasta uustulnuka kategoorias läks sel aastal arvesse 31 nime (üks disklahv) , ning minu blogi positsioon oli 11! Päriselt!? Ma poleks elusees arvanud, et nii kõrgele selles tabelis platseerun, sest ma pole ju tegelikult üldse kaua tegutsenud. Veelkord- aitähh!

Olen täis tänutunnet ja just praegu ongi paras käima lükata üks loosimäng! 👏😏
Mine piilu instagrammi @aiviplussneli_blog lehele! 😋

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar