Translate

24. juuli 2017

Sünnipäev!


Iga lapsevanem teab, kui kulukas on lapse sünnipäeva pidamine. Mõni pidu korraldatakse mõnes mängutoas või teemapargis ja siis on kulutused veel,  tavalise aiapeoga võrreldes, kohati isegi mitu korda kallimad.

Kuna kohe-kohe on käes minu tüdrukute sünnipäevad, siis otsustasin, et teeme aia/grillipeo. Kristina saab 9ndal augustil kaheseks ja Kassandra saab 19ndal augustil kolmeseks. Ja ma pean koos. Just sellepärast, et praegu on nad veel väikesed ja eraldi sünnipäevapidusid pole vaja. Lisaks veel see, et kui nad saavad kingitused erinevatel aegadel, siis tehakse draama. Kes saab liiga vara ja kes saab liiga hilja.. 😁
Mis mul siis plaanis on: Kõige tähtsam on tort! Ilma tordita lihtsalt ei saa ja ilma tordita pole sünnipäev päris õige. 😃 Meil, Türil, on üks üliandekas tordimeister, kes teeb täpselt selliseid torte, nagu sa ise tahad ja hinnad on mõnusad. (Tehtud tortidega saad tutvuda siin). Jagan siin ka mõndasid meile tehtud
torte.
Tort Kristjani 4.ndaks sünnipäevaks


Isa sai 59 ja Kassandra sai samal päeval 5. kuuseks.
Tegime ühistordi
Kristoferi 6.nda sünnipäeva tort
Šokolaaditort Kristoferile

Kohupiima-puuviljatort tüdrukutele

Niisiis, tellisin ma juba eelmisel nädalal ära ühe mõnusa, paari kilose, kohupiimatordi, mille peal ilutsevad Elsa&Anna- väga popp teema praegu. Saatsin ainult pildi ja kirjeldasin värvivalikut, aga kõik muu olen jätnud meistri hooleks ja mitte kunagi pole pidanud pettuma.
Nüüd otsin ma Elsa&Anna teemalisi pidunõusid (topsid, mütsid, taldrikud, lauakate jne). Ehk keegi teab, kust saaks hea hinnaga? 😉
Tahan veel aeda üles panna õhupalle ja kuuri seinale mingisuguse suure õnnesoovi kaunistuse. Neid pean ka veel otsima. Sünnipäevad on ukse all ja nii palju on veel teha... 🙏

Vahepeal, kui ma kuskil grupis olen näinud kuulutusi stiilis "lapse sünnipäev juunis, vaja on.." aga ema hakkab seda korraldama aprillis/mais, siis olen mõelnud küll, et miks nii vara? Aga tegelikult ei ole vara
. Kui sa tahad korraldada meeldejäävat sünnipäeva, siis lähebki aega. Checklist on pikk: tort, küünlad, nõud, kaunistused, külalised, toitlustus jne jne. ja kõiki asju ei saa ju ühest kohast. Kui korraldada mängutoas, siis vaja broneerida ja seda peab tegema mõnikord mitu kuud enne sünnipäeva. Ma vaatasin paar aastat tagasi meie, lillelinna mängumaa graafikut, siis kui Kristjan tahtis, et tema 5. sünnipäev oleks just seal. Veebruaris uurisin ja siis oli juba 24. mai broneeritud. Ja täna seal ringi vaadates tuli ka välja, et 9. august, kui mul on plaanis tüdrukutele üks vägev pidu teha, on mängumaa kinni.

Suvelastel on üldse hea sünnipäeva pidada. Eriti veel siis, kui on oma aed. Lööd aeda toolid-lauad püsti, võibolla ka peotelk ja seda teed sa täiesti tasuta, ilma mingisuguse rendirahata. Lapsed saavad vabalt joosta ja mängida ilma, et täiskasvanud neil koguaeg kukil istuks, et nad autoteele ei jookseks. Ja sellepärast mulle meeldibki eramajas elada. Lastel on ruumi! Mina oma nelja lapsega ei kujutaks elu üldse kortermajas ette, aga see on hoopis teine teema. 😁

Igatahes! Mulle tuli nüüd meelde veel üks väga oluline teema: kingitused! No mida sa kingid kahesele või kolmesele tüdrukule, kui kõik huvipakkuv on olemas? Üks võimalus on muidugi raha mõne suurema asja tarbeks (jalgratas, tõukeratas nt) Iseasi on see, kuidas laps sellele vaatab, et ta asja ei saa, vaid kupüür kätte topitakse. Laps ju ootab ikka mänguasju. Olgugi, et ta nendega ilmselt kunagi ei mängi..
Aga minu tüdrukutest konkreetselt rääkida, siis igasugused pusled ja tähed/numbrid on kindlapeale minek. Meil puslede hunnik aina kasvab, sest taskuraha eest ostetakse ka puslesid (jah, mu tüdrukud saavad ka, võrdselt suurtega, taskuraha) või tähemagneteid. Värviraamatud on ka teemas, aga seda rohkem Kassandral kui Kristinal. Kristina ei saa veel päris hästi värviraamatu mõttest aru, aga (Kassandra) Mammu maalib oma pilte ikka ülikorralikult. 😌
Ka kõik see, mis puudutab Elsat&Annat, põrsas Peppat või Maša ja karu on teemas. Olgu siis sokid, pluused või pliiatsid. Elsa&Anna teemaline pidu tuleb ka Kassandra soovil. Kui küsisin, mis pildiga tort tuleb, siis tegi tema oma valiku Elsa&Anna kasuks. Kuigi.. Star Wars meeldib talle ka kohe üliväga! 😀

Eks näis, kuna ma lõpuks kõik vajaliku kokku saan ja missugused kingid välja valin. Ühte ma luban- nende sünnipäev tuleb väga lahe ja sellest kunagi ka eraldi (pildi)postitus! 😍

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar