Translate

10. aug 2017

Preili Kristina 2!

Eile sai meie pere pesamuna, Kristina Viktoria, kahe aastaseks. Pidasime pereringis ka pisikese peo. (Lisatud pildid)

Tegelikult ei läinud kõik täpset minu plaanide ja mõtete järgi, kuna ma ei saanud täpselt selliseid õhupalle ja täispuhutavaid tähti, nagu ma soovisin. Mina olen juba kord selline, et kui ma midagi pähe olen võtnud, siis "lohutusvariantidega" ei lepi ja sellepärast otsustasin, et ei ostagi. Kuna pidasime tüdrukute sünnipäevi koos, siis Kassandra soovil sai siiski ostetud 8 printsessidega õhupalli, millest lõpuks jäi järgi ainult kaks, sest Kristina meelest oli nii vahva kahvliga neid puruks vajutada. 
Jooksin terve hommiku nagu orav rattas. Kõigepealt poest toidukraam, siis vaja tort ära tuua, siis vaja tagasi poodi kingituste järgi minna... Kujutan ette, et kilokaloreid ikka läks omajagu. Tüdrukute riidesse panek oli omamoodi komöödia. Kõigepealt kui sain Kassandra riidesse, jooksis ta õue ja kui Kristina lõpuks riides oli, siis olid Kassandra põlved juba mustad. Kuna mulle üldse meeldib tüdrukuid sarnaselt riidesse panna, siis sünnipäevaks tellisin Aliexpressist neile ühesugused tutuseelikutega retuusid ja t-särgid, millel peal vaid numbrierinevus. Kuigi ega Kassandra polegi tegelikult veel kolmene, sai see särk siiski selga pandud. Reaalselt sai tähistatud siiski Kristina teist ja Kassandra kolmandat sünnipäeva.
Aga läbivaks teemaks oli ikkagi roosa, kuigi ise kujutasin ette pigem sinist/valget/lillat, mis oleks pidanud kokku minema siis tordi värvidega. Tordi tellisime taaskord Tiia Jaagumannilt ja ma olin taaskord superrahul! Lihtsalt nii ilus, et ei julgenudki algul lõigatagi..
FB:Kodutort/söödav tordipilt tegi meile sellise kauni tordi

Teate, mis mulle tema tortide juures kõige rohkem meeldib? Need ei ole üldse nii magusad, kui poetordid! Biskviitide kihid olid mõnusalt mahlased ja kenasti läbi immutatud ja üldse mitte kuivad. Keedis biskviitide vahel oli mõnusalt hapukas. Kohupiimakreem oli magusapoolne, aga mitte liiga magus ja see ongi tema tortide juures kõige parem. Arvestades seda, et lapsed söövad (enamasti) kõike läbisegi- nii soolast kui ka magusat, siis võib olla täitsa kindel, et kui nad võileibade või grillvorstide kõrvale hammustavad ka torti, siis neil ei lähe süda pahaks. Üldse arvan, et ka lapsed ei soovi liiga magusat. Ja kes soovib, siis saab oma magusaisu kenasti valgest šokolaadist tehtud pallidest või martsipanikattest rahuldatud, sest need asjad on minul, peale esimest korda proovimist, teadlikult kõrvale jäänud. 😊

Üks asi muidugi on ka see, et sellised tellimustordid on poetortidest kallimad, aga minu jaoks on oluline see, et ta on käsitöö ja Eestimaisetest toorainetest tehtud. Kõige toredam on see, et ka vanemad, kelle lastel näiteks laktoosi talumatus, saavad temalt imeilusaid eritellimusel tehtud torte. Kõigi ja kõige peale on mõeldud. 😉
Igatahes.. Üks huvitav asi on nüüd see, et Kassandra ja Kristina on mõlemad 19nda augustini kahe aastased. 😁 Seega, mul on kodus 2 kaheaastast lõvi! 😳😂
Pean mainima, et Kristjanist pole mul kahjuks ühtegi pilti siia panna, sest tema ütles mulle eile, et talle ei meeldi pildistamine ja palus, et ma temast pilte ei teeks.. Seega polnud mul muud valikut, kui tema soovi austada. 
Väga pikaks enam postitust ei aja ja lõpetangi tänase postituse piltidega.

Preilid uurivad läbi "akna" torti :D

Kassandrale meeldib hirmsasti erinevaid poose sisse võtta. Siin taaskord üks.

Sünnipäevakangelased Kassandra ja Kristina

Kui emme ütleb, et torti saab peale soolastoitu :D

Kristofer

Sa ei saa olla õnnetu, kui sul on õhupall

Kristina uhkes üksinduses

Mis te arvate, mis laualt kõige esimesena kadus? :D
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar