Translate

26. apr 2018

Äsja sünnitanu ja tema välimus.

Ma mõtlesin küll, et ma ei lähe selle teemaga kaasa ja arvamust ei avalda, aga no ma ei saa! Mind ajab lihtsalt see nn. lugeja kiri pahaseks. 

Kõnealune "uudis" ilmus Delfi naistekas 24ndal aprillil, peale seda kui Inglismaa printsess Kate Middleton oli praktiliselt kohe peale kolmanda lapse sündi avalikkuse ees ja nägi välja nagu.. Eee, printsess! (Loe täispikka lugu siit.
No andke andeks tõesti! Mina ei näe selles midagi imelikku, et äsja sünnitanud naine näeb välja nagu ta oleks lihtsalt käsi pesnud ja mitte kassiokse (kummaline võrdlus iseenesest). Isegi see ei ole oluline, et ta on sinivereline. Tema soontes voolab siiski tavaline, punane, veri ja ta on ikkagi inimene. Igal naisel on sünnitus erinev ja tõdemus, et iga järgnev sünnitus läheb kergemini, peab tõesti mõne naise puhul paika. 
Kate'i selja taga on terve meeskond inimesi, kes hoolitsevad selle eest, et ta näeks igas olukorras perfektne välja ja selles ei ole midagi halba, aga tule maa peale armas Pahane lugeja ! See, et ta on printsess ei tähenda, et sünnitus tema jaoks raske polnud. Isegi see viis tundi võib olla põrgu.
Minul on kahtemoodi näiteid. Esimene sünnitus kestis kokkuvõttes kuskil 3-4 tundi ja peale sünnitust olin ma täitsa krapsakas ja valmis edasi tegema seda, mis enne sünnitust pooleli jäi. Teise lapse sünd kestis 8 minutit (Jah tõesti- Paide sünnitushaigla üks kiiremaid sünnitusi) ja peale sünnitust oma värske beebiga selfit tegema hakates matsin mõtte kiirelt maha, sest mu nägu oli lihtsalt nii kohutavalt laiguline ja ausaltöeldes võis arvata, et hakkasin surema ja siis mõtlesin ringi. Kolmas sünnitus oli megaraske, kuna tähtajaga pandi puusse ja kuna minu augustilaps oleks pidanud sündima üldse septembris, siis esilekutsutud sünnitus lõppes platsenta käsitsi väljutamisega (mis ausalt ongi nii hull, kui tundub). Peale seda ei suutnud ma kõndida, istuda, pikutada ja ma lihtsalt tahtsin otsad anda, sest minu kehas polnud mitte ühtegi kohta, mis ei oleks valutanud. Kolmas sünnitus oli samuti kiire, pisut üle tunni, ning peale sünnitust oli hirmus tegutsemistahe. Oleks natuke meiki näkku pannud, poleks keegi aru saanud, et olin äsja sünnitanud naine.

Iga normaalse mõistusega inimene saab ju aru, et siin ei ole keegi äsja sünnitanutest valet muljet jätnud. Me olemegi erinevad. Ja see on hea! Las Kate Middleton ollagi super välimusega, sest tal on see õigus, et näha välja väga hea peale sünnitust.

Tõeline pseudoprobleem püstitatud.    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar