Translate

21. apr 2018

Elu esimene lennureis!

Ükspäev instas ringi kolades avastasin Superstaari saate loosimängu, kus loositakse 8 nädala vältel auhindadeks kaheksa reisi erinevatesse sihtkohtadesse. Esimese nädala challenge oli postitada instagrammi avalik foto/video, millel on midagi sinist ja lisada juurde häshtäg #superstaarnorcica. 
Mäletate seda fotot, kui Kristina meil ennast guaššvärvidega Elsaks tegi? 😁
Vot selle pildiga ma võitsingi. 
Igatahes, sain ma eile kirja instagrammi, et olen võitnud ja esimene mõte oli kohe, et wtf? Ma pole elusees midagi nii suurt võitnud, kuigi ma osalen palju erinevates loosides ja võidan ka palju. Ma pigem olen arvanud, et need reisimängud on mingi petukaup ja tegelikult ei võida neis mitte keegi. Vot sul säh! Olengi siis mitte keegi. 😄 

Ja nüüd ma olen megaärevil. Esiteks sellepärast, et lendan lennukiga ESIMEST KORDA ELUS ja teiseks sellepärast, et olen lastest jälle kauem kui üks päev eemal.. Miks ma pean küll selline kanaema olema? 🙆😁
Lapsed on muidugi vaadatud ja nende pärast pole vaja muretseda, aga noh, need kes mind teavad, teavad, et vahest muretsen üleliia palju. Üldjuhul ka siis kui tegelikult vajadust pole. That's me! 😉 

Ma nüüd ootan ära selle info, mida ma teada tahtsin reisi kohta ja siis saab juba kuupäeva ka paika panna. 

Aga ikkagi- uskumatu, et just MINA võitsin! Ma olen nii põnevil! 

Teadjamad: Rääkige kommentaarides midagi huvitavat Kopenhaageni kohta. Missuguseid kohti peaksin kindlasti külastama ja millistest peaksin pigem eemale hoidma?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar