Translate

17. apr 2018

TESTIME: Kelly Bar kohukesed

 Tegelikult läksin esmaspäeval Türi kaubamaja teisele korrusele Kristjanile uusi tossusid/tenniseid ostma, sest eelmistel jalanõudel sai ta mänguväljakul taldadest lahti. 
Siis aga mõtlesin, et lähen ühtlasi ka konsumist läbi, kui ma seal nagunii juba olen, ja võtan lastele meelehead. Piimaleti juures avastasin, et Türi konsumisse on jõudnud Kellybar (Henrybar) kohukesed. Kuigi ma olen juba Marimelli testi näinud ja selle põhjal nendest kohukestest suurt ei arvanud, siis otsustasin, et proovime ikka ise ka lastega need kohukesed järgi ja lisaks teistele kohukestele võtsin ka kõigist sortidest ühe Kellybar'i ja Henrybar'i. 

Valikus on 3 Kellybar kohukest ja 1 Henrybar. Hind on kohukese eest ikka üsna krõbe (46 senti), aga testi jaoks ma selle "väljamineku"
siiski tegin. 😀Järgnevalt siis panen kirja meie arvamused täpselt sellisel kujul, nagu need välja öeldi:

Roosa paberiga (Rabarberi-maasika):
Minu meelest oli selle kohukese moos ikka väga hapu!

Kristofer: Väga hea ju!
Kristjan: Maitseb küll.
Kassandra: Ei taha seda!
Kristina: Njämm!

Valge paberiga (Belgia šokolaadiga)
Minu meelest liiga magus. Nagu reaalselt- üli magus!

Kristofer: See glasuur on tumeda šokolaadi maitsega ja võiks olemata olla, aga sisu on nii hea.
Kristjan: Maitseb imelikult. Šokolaadikohukesele päris lähedale, aga pole päris õige maitse.
Kassandra: Ei taha seda!
Kristina: Njämm!

Helepruuni paberiga (soolakaramelli- ja ahjuõunaga)
Vot see mulle maitses. Mul on alati karamelliga head suhted olnud ja kui kuskil on soolakaramelli, siis võib minu näol juba ühe kindla kliendi leida. Ainus kohuke sellest valikust, mida ma 
 
Kristofer: See on siiani kõige parem. Tead emme, seda ma ostaks isegi oma taskuraha eest! 
Kristjan: Mulle see üldse ei maitse, kuhu ma selle sülitada võin?
Kassandra: Mmm, tasty! (Mis teha, youtube'i generatsioon ja paljud sõnad öeldakse inglise keeles.)
Kristina: Njämm! 

Sinise paberiga Henrybar (kookose maitseline jogurti kohuke tikrimoosiga)
Võib-olla olid minu ootused liiga kõrged, aga ei olnud nii tugevat kookose maitset, kui oleks tahtnud. Lahjaks jäi minu jaoks. Ühesõnaga- igav.

Kristofer: Peaks hea olema, aga see tikri sisu on väga rõve. Muidu on kohuke  hea, aga seda sisu ma ei tahaks enam kunagi süüa.
Kristjan: Natuke imelik. 
Kassandra: (tõmbas keeleotsaga lusika pealt imepisikese tüki) Päris hea, aga ma praegu ei taha seda.
Kristina: Njämm!

Kokkuvõttes sai kõige parema skoori soolakaramelli- ja ahjuõuna Kellybar. 
Siiski ma arvan, et Eestis nendest kohukestest suurt läbimüügi hitti ei tule, sest on saadud paremaid ja ausalt- Karums kohukesi pole siiani ükski teine kohuke ületanud! Ehk välismaal tõesti on Kellyba'idel suurem edu, sest selliseid asju lihtsalt ei müüda kuskil. (Või müüakse?)
Igatahes- mina soovitan ainult seda karamelli kohukest, teiste maitsete peale pole mõtet raha raisata. 😉 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar