Translate

9. mai 2018

Euroopa päev.. Või hoopis võidupüha?

Täna hommikul haarasin ma vennal varrukast kinni ja käisin Tallinnas oma Nordica lennupileteid ära toomas. Ikka veel uskumatu, et ma sain tasuta lennupiletid!
Reisile lähen koos elukaaslasega ja seda küll alles juulis, aga ma nii väga ootan seda aega! Veedame kolm päeva ilma lasteta- kahekesi. Kui ma nüüd täiesti aus olen, siis meil sellist kahekesi olemise aega on väga vähe olnud. Alguses, enne Kristoferi sündi. Ja see on ikka väga õige jutt, et lapse sünniga kaob igasugune privaatsus ja vanemate elusid hakkab reguleerima laps. Aga nüüd teemasse tagasi. 
Sain muidugi vihastada ka! Ei, mitte lennupiletitega seoses. TV3-es oli meeldiv käik.  See osa päevast oli tore.  
Peale telemajast väljumist ma mõtlesin, et sõidame bussiga kesklinna tagasi. Seisime Kuuli peatusesse ja jäime ootama 13.00 saabuvat Maardu-Kesklinn bussi (101). Buss tuli küll, täpselt kell 13.00, aga bussijuht lehvitas ja sõitis edasi, kuigi buss ei olnud täis! Mida kuradit!? Ma sain nii vihaseks, sest ta oleks pidanud kinni pidama ja inimesed peale võtma. Peale meie seisis peatuses veel üks vanem naisterahvas, kes meile küsivalt otsa vaatas ja küsis:"Sto eta?" Meie ka ei saanud aru, miks bussijuht just kolm reisijat maha jättis ja nii ma vastasingi: "Ne snaju." Tädi istus pingile, vaatas kella ja ohkas. Meie aga hakkasime kesklinna poole kõndima, et lähimas peatuses bussi peale minekut  uuesti proovida. Istusime Sõjamäe raba peatuses nr 54 bussile ja saime ilma igasuguste probleemideta Estonia ette. 
Nüüd tekkiski küsimus: Miks jätab bussijuht omavoliliselt peatuseid vahele, kui peatuses ootavad inimesed? 
Ja nüüd see teine asi, mis mind kurjaks ajas. Nagu te teate, siis täna tähistatakse Euroopa päeva, mis venelaste jaoks on võidupüha. Andke nüüd mulle andeks, aga mind ajavad need kuramuse Georgi lindid lihtsalt marru!! Need inimesed, kes elavad siin Eestis- üldiselt on nagu eluga rahul, aga 9ndal mail tulevad tänavatele oma nelkide ja musta-oranzi värvi lintidega. Venemaal ei ole ju otseselt põhjust 9ndat maid tähistada.. ? Ja mina ei saa sellest aru, mille kuramuse pärast on vaja teistele rahvustele seda nö "püha" peale suruda! Miks  see vajalik on ja kelle jaoks see kasulik peaks olema? Minu meelest on see lihtsalt üks propaganda üritus. 
Ausalt, täna oli terves Tallinna linnas üle pooltel mulle vastu tulnud inimestel Georgi lint rinnas ja nelgikimp käes. Ma ei kannata lihtsalt seda, kuidas need nö. Eesti kodanikud sülitavad sellele, mida eestlane Georgi lindist arvab! Oehh.. 
Igatahes, Kui me kesklinnas juba olime, siis tekkis jube söögiisu. Käisin ja võtsin lastele Hesburgerist lubatud lasteeined ja hakkasime siis Balti jaama poole tagasi minema, kui mul üks hetk süda jubedalt pekslema hakkas ja pea läks uimaseks. Võtsin kotist oma vee, aga ma teadsin küll, et pean sööma. Jooksime tagasi Solarisse, sest ma tahtsin normaalset- mitte kiirtoitu ja sellepärast astusime Lidosse sisse. Söögiga poole peal läks mul jälle paremaks ja siis kappasime läbi vanalinna Balti jaama. 
Ma olen tegelikult jube väsinud, aga ma kujutan ette, et kui ma ükskord end voodiss viskan, siis magan nagu kott! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar