Translate

16. aug 2018

Üle pika aja natuke juttu.

Meil on siin lehel nüüd päris pikka aega vaikus majas olnud, aga mitte sellepärast, et millestki kirjutada poleks, vaid pigem ikka sellepärast, et tegemist on ülemäära palju olnud..
Juuli lõpus käisime Kristoferiga taas kardioloogi juures kontrollis ja poiss sai natuke noomida, sest kaalub pisut rohkem kui vaja oleks. Olgugi, et ta mul "rämpsu" näost sisse ei aja, siis ma ikka pisut muretsen ja tegelikult on põhiprobleem tema kaaltõusul see, et ta sööb harva suuri portse, kuid kasulikem oleks tihedamini väikseid portse süüa. Arst soovitas tal ka mitte koguaeg toidu järgi haarata kui tunneb, et kõht on tühi, vaid vahepeal proovida lihtsalt klaas vett ära juua, sest tegelikult ei olevat näljatunne alati tühja kõhuga seotud..
Tõenäoliselt vajab ta täiskasvanu eas ka teist operatsiooni, aga selle teema täpsem arutamine tuleb päevakorda siis, kui aeg nii kaugel on, et planeerima hakata. Teise operatsiooni ajaks on ta nagunii juba täiskasvanu ja siis arutatakse asju temaga, mitte enam minuga.

9ndal augustil tähistasime Kristina 3ndat sünnipäeva.
Preili soovis sünnipäevaks uut titat ning number 3 õhupalli ja need ta ka sai. Lihtsad, kuid tema jaoks olulised soovid. Mulle hullult meeldib Kristina mõtlemine. Tema on lihtne tüdruk ja ei soovi asju, mis huvitavad tunduvad, vaid asju, mida ta päriselt tahab. Enamasti on tema nimekirjas nukkudega seonduv. Näiteks, täna hommikul tuli oma beebiga minu juurde ja kurtis, et tital hakkab voodi katki minema ja kui jõuluvana aeg käes on, siis tema tahab kindlasti titale uut voodit. 


Tema puhul võin ma alati kindel olla, et asjad, mida ta saab, lähevad kohe kasutusse. Ja mitte päevaks-kaheks, vaid ikka nii kaua, kui kulunud või katki on. Nii õmblesime nuku tuduriided ära, sest Kristina polnud nõus ära viskama ja uut ei tahtud. "Tita almastab seda tudusaamat" ütles ta mulle ja pani punkti. Kes olen mina, et vastu vaielda? 😏 Roosa tudukombe saigi kinni traageldatud rohelise niidiga, sest titale meeldib nii. 😃 Praktiline laps! 👍
19ndal tuleb Kassandra sünnipäev ja ma juba hirmuga ootan tema kingisoove! Tema on see, kes lähtub põhimõttest "mida kallim ja suurem seda parem"! 😅😅 Aga sellega tegelen homme. Igatahes üks kindel soov oli Elsaga tort. 😊 
Praegu on mul kodus kaks kolmest lõvi. 😅 Ma reaalselt tunnen, et mu pea läheb lõhki iga kord, kui tüdrukud omavahel kokkuleppele ei jõua. Ma olen seda meelt, et ise lahendavad oma asjad ära. Siiski pean ma silma peal hoidma, sest pahatihti läheb asjade lahendamine füüsiliseks. Ja siis on kaks varianti: a) Kassandra kisub Kristina juukseid b)Kristina kisub Kassandra juukseid ... Ma pole elusees kohanud ühtegi sellist lõvi tähtkujus sündinud tüdrukut/naist, kes suruks enda mina iga hinna eest peale, nagu minu tüdrukud! Võib-olla on see ealine iseärasus, aga kahtlen.. Nad ongi omavahel need kaks kõva kivi, kes head jahu ei jahvata! 😄😄😄 

😊 Selle nädala alguses said valmis ka uus ahi ja puupliit. Mõne jaoks võib see olla küll väike asi, aga mina olen nii õnnelik, sest maja on talvel jube külm ja seda eelkõige sellepärast, et vanad kivid ei hoia sooja nii palju kui vaja oleks ja sellepärast pidi mitu korda päevas kütma. 

Kuna ilmad on praegu suurepärased ja mitte enam palavad, siis võtame suvest veel, mis võtta annab!

Ja peaaegu ununes- 21st lähevad meie tüdrukud lasteaeda. Kristina esimest aastat. Kuidas meie esimesed päevad kulgevad, sellest annan ka siin ülevaate! 😉 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar