Translate

20. okt 2018

Suured ja arusaamatud ümberkorraldused

Iga laps ootab jõulupidu. Olgu see siis lasteaias või koolis, see on lapse jaoks aasta kõige tähtsam sündmus. Koos kaaslastega lauldakse või tantsitakse jõuluvanale, ning siis kutsub ta lapsed ükshaaval enda juurde ja annab kommipaki..



Sel aastal, ning ka järgnevatel, on meie lasteaias teisiti. Miks? Sest alates sellest õppeaastast on Türi lasteaed kommivaba. Enam ei tohi isegi lapse sünnipäeva tähistamiseks lasteaeda maiustusi viia. Tuleb leida alternatiiv. Ja jõulupeo kommipakid... Neid ei tule. Tulevad hoopis mingid muud pakid, mis sisaldavad mingisuguseid  vidinaid ja see kõik tuleb taaskord vanemate taskust kinni maksta. Iga idee, mis välja käiakse, luhvtitab jälle vanemate rahakotti ja see on omaette õudus.. 
Minule see asi väga ei meeldi. Mitte see, et ma pean maksma, vaid see, et traditsioonilised kommipakid kaovad ära. Kui laps ei saa jõuludel ka kommi süüa, siis millal veel? Ei, ega mu lapsed ei ela kommihunnikute otsas, aga jõulud on laste jaoks olulised mitte kingitud mänguasjade vaid just jõuluvana käest saadud kommipakkide pärast.. Kuigi tegelikult on see kooli ja lasteaeda makstav raha ka ülemäära suur, aga selle kohta kirjutan mõni teine kord. 
Teine asi, mis mind häirib, rohkem kui need kommipakid, on see, et ma ei saa minna lasteaialaste jõulupeole! 😳 Kassandra rühma õpetaja rääkis, et tehakse kõikidele rühmadele ühispidu ja vanemad ei osale.. Miks?! Ma olen iga jumala aasta olnud jõulupeol kohal alates sellest ajast, kui Kristofer hakkas lasteaias käima, ja ma ei saa aru, miks seda (paljude perede jaoks) traditsiooni murda tahetakse?
Kristina on mul sel aastal esimest aastat lasteaias ja mind nii häirib, et ma ei saa tema esimesest suurest jõulupeost osa võtta.. Ma tahaks ise näha ja kuulda, mida ta on selle pisikese ajaga selgeks õppinud ja kuidas tema silmad särama löövad, kui jõuluvana saali astub..
Aga võta näpust! Türi lasteaia kõik kolm õppekohta on teinud suured ja minu jaoks arusaamatud muudatused. Mind ainult huvitab üks asi... Kui paljud vanemad minuga nõustuvad? 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar